''Life is a camera. Just focus on what's important and capture the good times,develop from negatives, and if things don't work out, just take another shot.''

joi, 22 octombrie 2015

Caciuli moderne pentru femei

A venit oare toamna sau iarna? După data din calendar sigur e toamnă, după temperaturile de afară ai jura că e toamnă. Nu îmi place frigul, dacă ar fi după mine m-aș muta departe într-o țară exotică unde să mă îmbrac doar în haine lejere și subțiri.Dar cum nu am câștigat la loto, las planurile de emigrare pentru altă dată și mă conformez temperaturilor de afară.

Mi-am dat comandă de un palton, trebuie să ajungă în curând, mi-am dat seama că îmi mai trebuie căciuli.Nu sunt adepta căciulilor,dar am văzut câteva modele simpatice pe net și m-am gândit să îmi iau și eu una sau mai multe. Căciulile nu mai sunt așa cum erau o dată total demodate și foarte mari, așa că pe e-lenjerie am găsit câteva modele foarte frumoase.

Mi-a plăcut mult căciula Malvina


Îmi place că pe lângă faptul că este foarte călduroasă,modelul floral  o face tare simpatică.Este realizată din lână de cea mai înaltă calitate.Se poate accesoriza chiar și cu un palton sau geacă. Căciula are un aer tare chic, si se potrivește și cu un outfit elegant.

De pe același site,am ales pentru voi căciula de mai jos.Mai multe detalii despre produs, aflați cu un singur click pe imaginea de mai jos.Nici nu pare căciulă zici că este o pălărie elegantă.Îmi place mult acest model și cred că o să o comand pe aceasta.Căciula o puteți găsi și pe alte culori și este fabricată din materiale de cea mai înaltă calitate.

Pe site-ul e-lenjerie.ro găsești modele de căciuli simpatice pentru femei moderne.
Tu pe care o vei alege?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu