''Life is a camera. Just focus on what's important and capture the good times,develop from negatives, and if things don't work out, just take another shot.''

sâmbătă, 20 decembrie 2014

Dragi vecini, mi-am pus termopane

,,Ninge, ninge, ninge încetișor
Cade, cade, câte-un fulgușor..
În căsuța mea nu-i frig
Nici nu suflă vântul prin urechi
Căci mi-am pus cu mare stil
Termopane de plus confort.''

Nu prea rimează, nu sunt mare poet, dar ați prins ideea că mi-am pus termopane în cameră.


 Da, mi-am pus, în sfârșit termopane.Nu mai suportam să sufle vântul de miazănoapte în camera mea de zici că era Gara de Nord.Nu mai suportam să aud orice claxon insistent al vecinilor la prima oră,dis de dimineață, și eventual înjurăturile șoferului: ,,Hai, fă, mai repede că întârzii la serviciu..bip..bip....''Am vecini foarte elevați, sunt elevați rău,usă de Biserică, nu glumă.

De când cei de la plusconfort.ro, au venit și au pus termopanele, montaj de calitate, băieții s-au mișcat așa repede, se vede că erau Pro..profesioniști, în camera mea e cald și bine, poate să ningă, să bată vântul, să vină Fuego să cânte împodobește mamă bradul, că eu stau în mânecă scurtă, zici că am vara în cameră. Până să pun termopanele, iarna, stăteam cu șuba pe mine, adică eram îmbrăcat cu o geacă groasă, de ziceai că sunt Moș Crăciun. 


Dragi vecini, mi-am pus termopane, puteți să urlați cât vreți, că eu nu vă aud, puteți să dați la maxim manelele în mașinile voastre de lux(luate second hand din Germănica), puteți să vă înjurați iubitele cât vreți, să vă bateți, să vă scoateți ochii, în casa mea e liniște..Puteți să faceți câte petreceri vreți în fața blocului, că nu îmi pasă, termopanele de la plus confort mi-au adus liniștea în casa mea. 

Mulțumesc Moșule pentru cadou, termopanele de la plus confort îmi oferă: căldură, liniște și mult confort!

Un comentariu: